14 Ocak 2010 Perşembe

Evli bir erkek başka birine aşık olabilirmi?

Bal gibi olur....
Önceleri “hayır, olmaz”cevabı verirdim bu soruya.
Sadece bekar erkekler aşık ola bilirdi bana göre.
Evli erkek sadece karısına aşık olabilirdi. “Böyük lokma ye, böyük söz konuşma” demiş atalarımız. Böyük konuştum başıma geldi. Şimdi “Elbette canım, tabiki evli erkeklerde aşık ola bilir” felsefesinin en ateşli savunucuyum.
Evet, evliyim ama itiraf etmeliyim ki, başka bir kıza aşığım... O kadar güzel ki anlatamam... Kömür gibi gözleri, hilal gibi kaşları, ince uzun kirpikleri, bembeyaz teni var. Hele o iki yanağındakı qamzelerine bayılıyorum. Bakışları servete, gülüşü dünyaya bedel. Elimde değil, seviyorum.
Aşk; ne uyruk, ne dil ne de medeni durum dinlemiyor. Daha önce acımasızca eleştirdiğim evli erkekleri şimdi daha iyi anlıyorum.
Ona olan sevgimi, tutkulu aşkımı ifade edecek kelime bulamıyorum. Kara sevda bu olsa gerek. Ama ben bu sevdanın kara olduğunu düşünmüyorum. Bembeyaz, rengarenk, tıpkı ay gibi gökkuşagı gibi...
O da beni çok seviyor. Yanımdan ayrılmak istemiyor. Sürekli beraber olalım istiyor. Birlikte çok iyi vakit geçiriyoruz. Onu mutlu etmek için bin bir türlü komiklikler yapıyorum, birlikte gülüşüyoruz. Bazen ben mi onu, o mu beni çok seviyor bilemiyorum. Ama qaliba ben daha çok seviyorum.
Bunu bütün dostlarım biliyor ve bana saygı duyuyor. Eşim de herşeyin farkında... Birbirimize olan aşkımızı oda biliyor. “Evet evet” yanlış duymadınız, o da biliyor.
Ve karımda benim kızıma olan aşkıma sayğı duyuyor:

Yusuf Ziya ERARSLAN.

1 yorum:

  1. kızarak okudum sonunu gülerek ve sevinerek bitirdim kızınızı öpüyorum bende bir anne olarak

    YanıtlaSil